Innovatie

AI-startup Watermelon implementeert GPT-4o

I-startup Watermelon implementeert vandaag GPT-4o in hun chatbots

AI-startup Watermelon implementeert GPT-4o

Utrecht,
AI-startup Watermelon implementeert GPT-4o in hun chatbots. Met deze update verbetert het taalbegrip en worden de reacties van klantenservice chatbots beter afgestemd op de context van het gesprek. De nieuwe versie van ChatGPT is afgelopen dinsdag geïntroduceerd door OpenAI.

De veranderingen die doorgevoerd worden in klantenservice chatbots:

  • De reactiesnelheid van de chatbots versnelt.
  • Verbeterde redeneer- en rekenvaardigheden.
  • De chatbot houdt meer rekening met de context van het gesprek, hierdoor worden eerder gemaakte fouten flink verminderd.

Snelle implementatie

Alexander Wijninga, mede-oprichter van Watermelon: “We zagen de update van OpenAI en waren ons gelijk bewust van de enorme impact van dit nieuwe model. Daarom wilden we dit zo snel mogelijk in onze eigen chatbots verwerken.”

Chatbot trainen

De nieuwe update heeft ook effect op het instellen van een chatbot. GPT-4o luistert beter naar instructies en de gegeven input. De chatbot kan hierdoor sneller en met minder moeite gebouwd worden.

Vorig bericht Deze bedrijven zijn recent failliet verklaard in Utrecht
Volgend artikel Twee faillissementen in tweede week mei in Utrecht

Bestel nu de beste boeken over Ondernemerschap!

Via onze partner managementboek.nl

Nu op WijUtrecht