I-startup Watermelon implementeert vandaag GPT-4o in hun chatbots
Utrecht,
AI-startup Watermelon implementeert GPT-4o in hun chatbots. Met deze update verbetert het taalbegrip en worden de reacties van klantenservice chatbots beter afgestemd op de context van het gesprek. De nieuwe versie van ChatGPT is afgelopen dinsdag geïntroduceerd door OpenAI.
De veranderingen die doorgevoerd worden in klantenservice chatbots:
De reactiesnelheid van de chatbots versnelt.
Verbeterde redeneer- en rekenvaardigheden.
De chatbot houdt meer rekening met de context van het gesprek, hierdoor worden eerder gemaakte fouten flink verminderd.
Snelle implementatie
Alexander Wijninga, mede-oprichter van Watermelon: “We zagen de update van OpenAI en waren ons gelijk bewust van de enorme impact van dit nieuwe model. Daarom wilden we dit zo snel mogelijk in onze eigen chatbots verwerken.”
Chatbot trainen
De nieuwe update heeft ook effect op het instellen van een chatbot. GPT-4o luistert beter naar instructies en de gegeven input. De chatbot kan hierdoor sneller en met minder moeite gebouwd worden.
Door de andere 20 procent te belichten stelt dit boek jou in staat om op een leuke manier én binnen een jaar de productiviteit van jouw bedrijf enorm te verhogen.
De methodiek in dit boek heet OGSM: Objective, Goals, Strategies, Measures. Het is een plan op 1 A4 (ja je leest het goed: één A4) dat leidt van visie naar actie.
Doorgroeien met je bedrijf naar hoog niveau - Kiezen voor de beste klanten tegen de beste prijzen. Heel goed verdienen in minimale tijd. Werken onder je eigen voorwaarden vanuit rust en kwaliteit. Bouw in 7 stappen jouw eigen high end groeistrategie.
In 'Scale-ups & downs' nemen Wendy van Ierschot, internationaal expert op het gebied van People & Culture in snelgroeiende organisaties, en striptekenaar Gerrit de Jager je mee langs de vier cruciale fasen van een scale-up.
Werkelijk elke ondernemer is ernaar op zoek: de formule om zijn bedrijf echt te laten groeien. Niet de gebruikelijke procentjes per jaar, maar exponentieel.