Horeca

Terrasverkiezing voor horecazaken

Totale prijzenpot van 300.000 euro

Lipton Ice Tea terrasverkiezing

Dat de terrassen weer volstromen met mensen die genieten van de zon en een drankje, is goed nieuws. Na een aantal zware jaren, waarin het voor ondernemers nauwelijks mogelijk was om te investeren in hun horecazaak, komt Lipton Ice Tea met een terrasverkiezing, ‘Hét Lipton Terras van 2022’, een verkiezing waarbij horecazaken die het ijstheemerk schenken tot wel 100.000 euro aan investeringsbudget kunnen winnen. De totale prijzenpot waarop ondernemers kans maken tijdens deze campagne is 300.000 euro. Consumenten bepalen wie er kans maakt op de grote geldprijzen door op hun favoriete terras te stemmen. Horeca-eigenaren kunnen met de beschikbaar gestelde materialen zelf actief campagne voeren om hun terras extra te promoten. Uiterlijk 1 augustus worden allereerst twaalf provinciewinnaars bekendgemaakt. De verkiezing loopt vervolgens door tot en met 1 september, waarna op uiterlijk 1 oktober de nationale winnaars bekend worden gemaakt.

De ice tea producent wil met de verkiezing een positieve beweging in de branche stimuleren: ”We gaan de komende maanden weer volop van de horeca genieten. Na twee jaren die er flink in gehakt hebben in de gehele sector, zetten we nu een positieve activatie neer om zoveel mogelijk mensen weer naar het terras te trekken. Met het prijzengeld van de verkiezingen voor Hét Lipton Terras 2022 willen we ondernemers ondersteunen in hun ambities en kunnen uitbaters weer mooie investeringen doen in hun zaak. Bovendien kunnen consumenten zo nieuwe terrassen ontdekken in Nederland. Zo willen we met Lipton Ice Tea het enthousiaste ondernemerschap belonen, met een positieve blik op de toekomst”, aldus Mark Hanemaaijer, Director Out of Home bij Unilever.

Wie doet er mee?

Horeca-eigenaren met een terras en die Lipton Ice Tea schenken, maken kans op de hoofdprijs of een van de andere prijzen; zij hoeven zich niet eerst op te geven voor de wedstrijd. Via een online omgeving reikt het ice tea bedrijf ondernemers promotiematerialen aan waarmee zij gasten kunnen vragen en motiveren om op hun terras te stemmen.

Landelijke én provinciale winnaars

Winnaars van ‘Hét Lipton Terras 2022’ maken kans op aanzienlijke geldbedragen, die zij in hun zaak mogen investeren. Hierbij wordt onderscheid gemaakt tussen provinciale en landelijke winnaars. De eerste ronde loopt tot en met 1 juli, waarna op uiterlijk 1 augustus de twaalf provinciewinnaars bekend worden gemaakt. Zij winnen ieder een geldbedrag van 10.000 euro. De verkiezing loopt ondertussen door tot en met 1 september, waarbij alle horecazaken opnieuw kans maken één van de drie landelijke winnaars te worden. De horeca-eigenaar met het meest geliefde terras – en dus met het meeste aantal stemmen – wint de verkiezing en ontvangt het forse bedrag van 100.000 euro. De nummer 2 en 3 van Nederland ontvangen respectievelijk 50.000 en 30.000 euro aan prijzengeld.

Vorig bericht Gastrovino opent haar deuren in centrum van Veenendaal
Volgend artikel Meerderheid flitsbezorgers neemt risico’s in het verkeer

Nu op WijUtrecht