Erkenning

OrangeValley erkend als ‘Great Place to Work’ in 2024

Certificering is een weerspiegeling van de ervaring van medewerkers

OrangeValley

Bron: OrangeValley

OrangeValley is erkend als een ‘Great Place to Work’, de wereldwijde autoriteit op het gebied van werkcultuur, werknemerservaring en leiderschapsgedrag. Deze certificering is een weerspiegeling van de ervaring van medewerkers over het werken bij OrangeValley en weerspiegelt de ervaring van de mensen bij OrangeValley. Het benadrukt de toewijding aan het creëren van een stimulerende en inspirerende werkomgeving waar medewerkers kunnen groeien en waar innovatie voorop staat.

De Great Place to Work Certification™ is gebaseerd op de resultaten van de Trust Index™-enquête die wordt afgenomen door het Great Place to Work Institute. Waarbij de tevredenheid van werknemers over verschillende aspecten van de werkomgeving wordt beoordeeld, variërend van gelijkheid en respect tot kansen en verantwoordelijkheden. Enkele hoogtepunten van deze erkenning zijn:

  • Een inspirerende werkomgeving waarin samenwerking wordt aangemoedigd en collegialiteit centraal staat.
  • Een goede balans tussen werk en privé met veel flexibiliteit, waardoor onze mensen kunnen werken op manieren die het beste bij hen passen.
  • Een cultuur van vertrouwen, waarin mensen zich gewaardeerd en gerespecteerd voelen.
  • Een platte organisatiestructuur die open communicatie en samenwerking bevordert.
  • Een warm welkom voor nieuwe mensen, die zich snel thuis voelen en onderdeel worden van het team

Great Place to Work® is een wereldwijde autoriteit op het gebied van werkcultuur, met meer dan 100 miljoen geënquêteerde werknemers wereldwijd sinds 1992. Het Trust Index™-medewerkersonderzoek biedt betrouwbare inzichten voor het bouwen van een succesvolle organisatiecultuur, en het Great Place to Work-certificaat is een wereldwijd erkende benchmark voor het identificeren en erkennen van een uitstekende werknemerservaring.

Zarah van Ouwerkerk, Manager People & Culture, OrangeValley: “We geloven sterk in het belang van een positieve bedrijfscultuur en zullen blijven investeren in de groei en het welzijn van onze mensen. Als organisatie streven we ernaar om voortdurend te evolueren en voorop te blijven lopen in onze branche, met een toegewijde focus op talentontwikkeling van onze mensen en de teams. We kijken uit naar een toekomst waarin onze mensen centraal blijven staan in al onze inspanningen.”

Cultuur creëren voor innovatie

OrangeValley streeft ernaar het meest innovatieve datagedreven digitale bureau van Nederland te zijn. Dit vraagt om een cultuur waarin ruimte is voor ideeën, fouten en experimenteren. We moedigen onze teams aan om nieuwe methoden toe te passen en projecten te ontwikkelen, met succesvolle initiatieven die breder worden uitgerold. Resultaten omvatten versnelde SEO-ontwikkeling, efficiëntere time-to-market, nauwkeurige A/B-testen en snellere webpagina’s met AI. Dit leidde tot het winnen van prestigieuze prijzen zoals de Global Search Award en DIA Award, dankzij e-commerce strategieën voor klanten zoals Blokker en Medicura, waar data, marketing en technologie samenkomen voor buitengewoon succes.”

Stimuleren groei van onze digital consultants

OrangeValley investeert aanzienlijk in de ontwikkeling van zijn digital consultants, zowel professioneel als persoonlijk. De eigen Academy biedt hen vakgerichte trainingen en consultancyvaardigheden. Consultants hebben de vrijheid om hun ontwikkeling in eigen tempo vorm te geven, met opties zoals onbeperkt verlof of het nastreven van senioriteit. Het bedrijf biedt een gestructureerd opleidingspad, waarbij consultants worden begeleid door een team met een buddy, product owner en teamleider. OrangeValley matcht consultants met opdrachten die aansluiten bij hun interesses en ambities, wat niet alleen de klantrelatie ten goede komt, maar ook de groei van de medewerkers stimuleert. Dit resulteert in tevreden klanten die de meerwaarde van de consultants erkennen.

“Onze cultuur is gericht op continue groei en ontwikkeling, wat de kern vormt van ons succes. OrangeValley onderscheidt zich door echt te investeren in onze eigen mensen. De ontwikkeling van onze digital consultants is heel belangrijk, als mens én als professional. We geloven sterk in het belang van het laten meegroeien van onze mensen met de innovatieve producten die we creëren. Wij brengen hen niet alleen vakmatige, maar ook persoonlijke en consultancyvaardigheden bij. Dit doen we in onze eigen Academy, waar consultants hun eigen tempo kunnen kiezen.“

Vorig bericht Tien faillissementen in Utrecht in eerste weken april
Volgend artikel Zanders neemt RiskQuest over

Nu op WijUtrecht